Saturday, January 21, 2012

di hening malam.....ku menulis...

Assalammualaikum......
stelah minum kopi 1 cawan....akhirnya mata tkley tutup...ha3...btul mak ckp....klu minum kopi memalam ni...xley tido....tu yg berthn sampai skunk....mlm ni aq bersyukur sangat2 sebab aq tlh berjaya menghilangkn keresahan hati dan hanya mampu berserah padaNya....semoga segalanya dipermudahkan olehNya....Amin....Ya Rabbala'lamin.......InsyaAllah.......setelah sekian lama aq hanya mampu berdiam diri...akhirnya semuanya telah terluah....sesungguhnya keberktan kedua ibu bapa & pendidik amat penting dlm meneruskn perjuangn hidup di dunia serta hinggalah keakhirat....so conclusion nya,...jagalah hati org2 sekeliling kita.....biarpun kdg2 hati kita terluka...tp maafkanlah mereka,....dan yg penting pohon kemaafan drpda mereka....kita semua hanya manusia biasa yg tidak lari dri melakukn kesilapan.....dgn itu kita akn dpt hidup dgn tenang....InsyaAllah....apa2 pun dlm hidup ini kita semua saling bergantung antara satu sama lain.....saling nasihat-menasihati.....tegur-menegur jika silap....kdg2 kita rasa benda yg kita buat tuh betul tp hakikatnya salah...so klu ditegur...terima lah...dgn hati yg terbuka,,,,lps tu muhasabah diri......taubat...serahkn sgalanya padaNya......hanya Dia Maha Mengetahui & Maha Berkuasa.......
maafkanlah diri ini andai ada salah silap pada kamu.....(pembaca setia blog saya yg tk seberapa ini)....andai pernah melukai hati kamu....sya hanya insan biasa yg tidak lari dri melakukn kesilapan.....doakn kjayaan bersama dunia & akhirat.....
sekiranya pembaca2 blog saya ialah.....
~pendidik saya di sekolah: maafkan saya ustaz/ustazah/cikgu/teacher/sir/....atas sgala salah silap ank didik mu ini,,,,maafkn saya...rakan2....maafkan kami dunia & akhirat...doakn kejayaan kami dunia & akhirat...
~saudara-mara/cousin2/mkcik&pakcik/datuk & nenek...maafkanlah nurul.....atas segala salah silap nurul pda kalian smua....doakn kejayaan & kebahgiaan dunia & akhirat......
~shbt sya jauh&dekat: ...maafkan kite yerp kawan2ku...andai ada salah silap kite pde awk smua....thnkz 4 being my good friend....
~muslimin&muslimat yg mengenali diri ini....:maafkn saya jika ada slh silap @ terkasar bhasa pada kalian....doakn kejayaan bersama agr menjadi khalifah yg soleh & solehah di dunia & akhirat....

pada semua....saya syg semua!!!untuk selamanya.....ukhwahfillahabadanabada.....
terima kasih kerana sudi melawat blog saya.....
sesiapa yg jika saya ada hutang padamu....tuntutlah pada saya...kadang2 kelupaan...hehe....halalkan sgala makan minum....sgala2 pemberian kalian semua....^^....

buat ayahnda & bonda: (secret) hanya saya  & mereka....
untuk adeq2:...secret jga...antara kakak & adeq.....


keep in touch!!...May Allah Bless u all..Amieen...
mohon maaf ats salah silap kata2...ejaan....ayat...hu3...insan maseh blaja lah katekn....
smile alwayz...:)

No comments:

Post a Comment